Aslicrn Kızlar yardımcı olurmusunuz 38 haftalığım sabahtan beri aşırı baskı var belim kasıklarım ağrıyo gelip giden ağrı değil ama sürekli bir ağrı sürekli tuvalete çıkma isteği zor yürüyorm bebek kanalamı girdi doğummu anlamadm
Aynur47 Aslicrn bende 38+3 bende senin gibi sürekli bel ve kaşık ağrısı var bazen yurumekte zorlandigimda oluyor ama geciorda yani hep öyle degilim
Bebiscann Aslicrn bebek karnında taş gibi oluyorsa belinden kasıklarına ağrı ve baskı oluyorsa ve bu ağrılar çok sık oluyorsa doğum sancisidır canım
Hayallerim95 Aslicrn benimde öyle yA özellikle bel ağrım var karnım acıyor pazartesi günü doğumum var dayanabilirseö iyi 😕
Aslicrn Aynur47 benimde geçiyodu genelde akşamları oluyodu yorulduğum için ama bugun geçmedi bende ondan telaş yaptm kalktığımdan beri böyle
Aslicrn Bebiscann adet sancısı gibi bi ağrı oluyo belden kasığa doğru sanki aşağıdam çıkıcak gibi yürürken 😔 çok kasılıyo karnımda
Mrv58 Bebiscann belimden zor hareket ediyorum kasıklarım baskı halinde bugün ben çok ayakta kaldım ondan olabilir mi
Bebiscann Aslicrn sancı sayar programı yükle canım baya işe yarıyor, sana doktora gitmen gereken zamanı söyler
Aslicrn Bebiscann benim zorunlu sezeryan zatem normalde cuma günü doğum olcaktı ama bi gidiyim sanki kanala girmiş gibi geliyo
Mrv58 Bebiscann anladim teşekkür ederim bı yandan da bebiş gelsin diye bekliyrm sancı gelsin diye napsak acaba 😀
Mrv58 Aslicrn hayırlı doğumların olsun canm bende de rahimde ağrı oluyr geri gidiyr şu an ama blmiyrm valla doktor da ankaradaymis