Ben 16 haftalıkken dr um normal muayenede gördü kist var beyninde dedi bu kistler geçebilir de gecmeyebilirde ben geçmeyen görmedim ama down sendromlu da olabilir kesin konuşamıyorum test yapılması gerek dedi perinatolojiye yönlendirdi öncesinde de 3 lü test yaptı 2liye geç kalmıştım 2 li 3lü testi yaptirmayacaktim da böyle deyince yaptırdım sonraertesi gün perinatolojiye gittim evet bi sagda bi solda var dedi bebek down sendromlu olabilir bu kistler down sendromlu bebeklerde yerli yersiz daha büyük daha fazla olabiliyor dedi down sdndromlu mu degilmi ogrenmek için karnindan sivi alırız bakariz yada kan testi yapariz bu da yurt disina gonderilen bir test 2500 tl dedi yaptirmak istersen gün vereyim dedi bende istemedim o zaman 5 hafta sonra gel kisti takip edelim dedi 2 hafta sonra 18 haftalıkken kovit olduk Elhamdülillah hafif geçirdik sonrasında 22 haftalıkken perinatalog a gittim 3 lü testim iyi çıkmış kist de kaybolmuş kovit geçirdiğimi de söyledim bebek de birşey yok dedi hatta bayağı baktı heryerini ölçtü şuanda 32 haftaligim korkma Allahın izniyle geçiyor bende doğunca öğreneceğim Rabbim evlatlarımızı sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin