Blgnr Birisi benim adıma başlık açmış sanki😌Gelmiyor ve gelmediği gibi belirti de göstermiyor küçük hanım. Sancı kasılma ağrı hiç bişey yok. Yürümekten yoruldum artık. Hurmada yemek istemiyorum. İnsanların aynı soruları sorup"senle birlikte olan herkes doğurdu sen ne bekliyosun"diye telefon edip kontrol etmelerini hiç istemiyorum. Sanki geliyorda biz içimizde tutuyoruz. Bi annemle kardeşimi uyarabiliyorum bu konuda. Onun dışında herkes sanki strese girmem için sorup duruyor gibi. Aksi bişey de diyemiyo insan. Hamileliğin 38 haftasına kadar olan kısmı güzeldi ama artık tadı kaçmaya başladı sanki😞