annembabam FusunF benimki de 54 yeni yeni uyuyor gündüzleri hic uyumazdı . Hamdolsun geceleri daha iyi uyuyor 💤
Nese86 FusunF Aceba anneciginin kokusundan mı ayrilamiyor yavrucak 🤗.Alışır inşallah zamanla beşikte uyumaya.Her bebek farklı oluyor.Benimde kizim yıllar evvel gece hiç uyumuyorum 1 yıl gece uykum yoktu hiç.Allah yardımcınız olsun.
Glsnisa14 Aslında bebeğiniz gündüz uykuları çok olur o günlerde ama siz sıkmayın canınızı kundak yapın veya gürültü açın belki işe yarar
Glsnisa14 FusunF atak haftasında olabilir mi büyüme atakları oluyo o haftalarda pek uyumaz huysuz olurlar sling ya da kanguru işinizi kolaylastirabilir
FusunF Nese86 ya geceleri uyuyor ama gündüzleri böyle yapıyor anlamadım bide hep kucak istiyor ana kucağına koyunca 5-10 dakika duruyor sonra ağlıyor inşallah düzelir alışır teşekkür ederim ☺️