Kızlar yaklaşık 3 4 gündür karın ağrım kasık ağrım bel ağrım var göğüslerimde şişlik var ve yumurtlama dönemimdeyim geçen ay kimyasal gebelik yaşadım ve şuan yeniden deniyoruz acaba şuan yeniden oluşmuş olabilir mi hamileliğinizi en erken nasıl anladınız ?