Kızlar 32 haftalık olduk düşük tehlikem vardı hala da devam ediyor biran önce doğurup kurtulmak istiyorum artık ilaçları midem almıyor tıskınıyorım onun yüzünden yemek bile yiyemiyorum çok kötü oluyorum midem bulanıyor başım ağrıyor ağır geliyor artık geçen ay ki ilaçlar lakin artık kaldırmıyor bunyem 2 tane sulandırıcı ilaç 2 tane hap sizlerde bu durumu yaşıyor musunuz