Melissssa ah kuzum geçecek bu halinle elbet bebeği düşünecek vaziyette değilsin biraz daha sabret benim ilk gebeliğimde 14. Hafta da geçmişti bulantı ve kusmalar ondan sonra kilo almaya ve yoğurt dışında şeyler yemeye başlamıştım.(diğer herşey anında çıkıyordu) Daha mutlu günler seni bekliyor bol bol bebişi sevmeye vaktin olacak şu an hangi besinleri daha iyi kaldırıyorsun hangilerine hemen tepki veriyorsun ona odaklan mide ni rahatlatacak şeyler ye ben sabahları haşlanmış yumurta zeytin ekmek yerdim tüm gün boyunca da sadece yoğurt(market değil ev yapımı yoksa onu da çıkarırsın) az kaldı mutsuz olman gayet normal kendini suçlama sakın