Denizpyraz Kizlar 4 haftalık hamileyim yarım saat falan özel bölgemde sanki birsey akacakmis gibi hissediyorum içinde ıslaklığı hissediyorum kötü birsey yoktur dimi ağrım falan yok bu arada. Peçeteye siliyorum temiz birsey gelmiyor.
benimmdunyamm Denizpyraz akıntı normal bence sürekli ıslaklık hissederdim korkardım kan mi geldi falan diye
Glsnisa14 Akıntı oluyor çok normal çok kanama olmadığı sürece sorun yok kasik ağrısı halsizlik de olur
Denizpyraz benimmdunyamm bende 1 saattir korkuyorum hep. Kan gelecek gibi sanki inşallah kötü birsey yoktur.