Melekk32 42+1 de doğurdum. Son hafta sürekli yürüdüm. Ama tabanlarım şişene dek. Her gün uzun uzun sıcak duş aldım. duşta çömelerek oturdum. En son cuma günü doktorum hint yağıyla bir karışım tarif etti iç Pazartesi gel fitil yapacağım dedi, alttan uyarı verdi. O akşam nişanım geldi ertesi gün doğurdum. Ben bir ebeyle ilerledim. Doğuracağım gün hastaneye gitmeden geldi sancılar sıklaşınca hastaneye geçtik. Kesisiz dikişsiz sezeryan sonrası doğum yaptım. Başka doktorlara kalda çoktan ameliyat olurdum. Bırakın bebeğiniz kendi isteğiyle gelsin. Suni sancıyla doğumu zorla başlatmak bana doğru gelmiyor