Aysenuraydin Arkadaşlar geçen gün doktora gittim bu bebek haftayı görmez suyun gelir dediler üstünden 3 hafta geçti şimdi de doktorum 36 da alalım bebeği diyor bu durumu yaşayan var mı sizce beklemelimiyim ?
Uysll Aysenuraydin takip edilebilir. Dün suyum azaldığı için doktorum yatış verdi takip ediliyorum şuan sonra duruma göre karar verecek doğum olup olmayacagını
Firatlar Aysenuraydin ilk oglumda öyleydi. Takşp etti sürekli doktorum 38+4 de aldı sorun yasamadık hiç
Glsnisa14 Benim de fazlaydı ama çok fazla değildi doktor öyle demedi 38+4 de doğurdum aslında bebişin geleceği de yoktu doktor alttan müdahale edince iki güne sancı arttı doğum basladi
Glsnisa14 Aysenuraydin vardı enfeksiyon vardı eşim kaza yapmıştı doğuma bir ay kadar kala.kanamam olmuştu hatta öncesinde de oldu progesteron verdiler iğne yaptılar