Merhabalar annelerimiz benim aşırı derecede demir ve kansızlığım çıktı 35 haftamdayim doktorum damar yolundan almam gerektiğini söyledi bu durumla karsilasan var mi herhangi bi sıkıntı oldu mu ilaçla yükselmesi imkansız sezeryan olacağım icin bu şekilde tedavi yapılacak