Kızlarrrrr, 5+6 olduk bugün itibari ile. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri sürekli bulantım var. Özel bir bankada çalışıyorum, sabah serviste başlıyor bulantı gün içerisinde müşterilerle bile konuşmak istemiyorum. Sanki hiç geçmeyecek bir bulantı gibi geliyor bunu düşündükçe kendimi daha da kötü hissediyorum. Kusamıyorum sadece bulantı ve öğürtü. Psikolojik olarak çok etkiledi bu durum beni belki bulanmasa bile bulanıyor hissediyorum. 😔 Sizlerde bu durumu yaşadanız mı, bununla nasıl baş ediyorsunuz?