Merhaba arkadaşlar HSG girdim tüpümün birinde sıvı birikmesi var ama tüp tıkalı değil dedi doktorum hamile kalabilirsin bu sıvı rahime boşalırsa düşük yaparsın gebe kalınca böyle bir şey olcakmı yaşayıp görücez dedi bu durum başına gelen varmı bu durumun tedavisi yokmu