Zeynepglr ben 1 yıldır yaşıyorum canın enfeksiyonun olma ihtimali çok yüksek ki zaten gecelerin çoğunda görünür.
Doktoruna Bi görün istersen sana Bi yıkama jeli verir belki.
Ben doğumu bekliyorum geçmesi için ama ilaç kullanmayı hala cesaret edemedim
Yanma oldukça sıcak suyun içine bir dilim limon attım içtim.
Kefir su ayran süt bol bol içmeye çalış probiyotiklerle geçirebilirsin.