ebruomur Normal dogum yapma ihtimalim var doktor bana gun soyledi sizce normal dogumda gun vermesi normal mi
serpilctn ebruomur normal doğum için gün mü 🙄😀😀😀ilk defa duyuyorum bebekle konuşmuş mü icerde doktor bi sor 🤣🤣 sezaryan degilki şu gün şu saatte gel diyesin normal doğum adı üstünde suyun sancin ne zaman gelirse o gün gidersin
Duy_gu ebruomur kaç haftalık sın canım haftası çok gecikince suni ile başlatıyor lar ya belki onu kastetmiş olabilir
AysunUgur ebruomur tahmini doğum tarihidir canım, benim daha ikinci muayenemde söyledi bu tarihte bekleniyor diye 🌸
ebruomur Bende ilk defa duyuyorum dogumun su gunde denildi bana normal dogum ihtimalim oldugu halde ne zaman gelirse o gun gelir Bence