bbnngg normalde 37 den önce yapmıyorlar çünkü doğumu tetikliyor canım ama doktorlar daha iyi bilir tabiki bebek gelişimi tamamladıysa ondan dolayıda endişe duymuyor olabilir benim 39 başında yapmıştı ve yaptığı gece suyum geldi 🤷🏻♀️ Basit bir işlem zaten jel sürüp içi parmağı ile rahim ağzına bakıyor derin nefes al kendini kasma kolay geçer