Merhaba arkadaşlar 🌹 ben bir hafta öncesi ikili test için kan vermiştim. doktorum da sonucumu öğrenebilmem için bir numara vermişti. Numarayı şuan bulamıyorum doktora gitmeme de daha var. Şimdi Enabız sistemine baktım sonuçlar çıkmış ama pek bişey yazmıyo. Yardımcı olabilecek var mı fotoğraf vs yüklemem için ve sonuca bakması için 🌹Allah razı olsun