H_48 Arkadaşlar merhaba lütfen yenidoğan bebek bezleri hakkında tecrübelerinizi paylaşırmışsınız hangi markaya tavsiye ediyorsunuz😣
Mevaninannesiii H_48 canım ben ilk bebeme sleepy kullandım çok memnundum taa ki şuan yenilenene kadar , berbat olmuş günde 4 kıyafet değiştirdim her yeri ıslandı iki saat durmuyordu üstünde 30 aylık Mayıs gbi bıraktıracam bezi inşaallah . İkinci bebeğe baby turco düşünüyorum
Mevaninannesiii H_48 kullanarak anlarsın sen de o yüzden şu bez iyi şu iyi diyemem bebene hangiis iyi gelirse hangisi pişik yapmasa onunla devam edersn
Deletedmom623737 H_48 valla ben a101 bezini kullanıyorum pişik kremi olarakta hem sucodcrem ve bepanthol krem aldım 18 günlük bebeğim dogduğu günden beridir kullanıyorum pişik kremi hiç pişik olmadı bezde hiç taşırmadı
Birgul H_48 sleepy kullandım 10. Aya kadar lastik izi yapıyodu biraz sonra baby turco aldım bi sorun yaşamadım onda da.
Emossk H_48 ilk doğduğunda kızım Prima kullandım tabi o zmnlar çok uygundu çok güzel maddiyat zorlamiyorsa alın derim onun dışında son 2 aydır Molfix sleepy canbebe denedim canbebe iyi geldi ne taşma var ne de pişik
AnnelikHayali İlk oğlumda en baştan bırakana kadar premium care kullanmıştım. Çok memnun kaldığım için ikinci oğlumda yine aynısını aldım. Biraz pahalı ama indirimden faydalanıp almıştım üç numaraya kadar.
ggkca H_48 ben ilk uygun olduğu için Bim’in bezi ile başladım alerji gibi bi durum olursa kademe kademe yükseğe doğru gideriz dedim, hiç bir sorun yaşamadık bi ara da acil bir durum olduğu için A101′den bi paket aldım,onda da sorun yaşamadım.
iremcannn1907 H_48 ben Prima aktif bebek kullanıyorum, 2 buçuk aylığız çok memnunuz. Pişik, sızdırma vs hiç yapmadı