Xsevgi63 bebegim42_ bende 10 haftadaki tüm yemeklerden tiksindim yoğun bulantim var kuramıyorum.sizin gibi yediğim tek şey yeşil elma zeytin peynir 2 aydır yemek ne demek unuttum geçecek inşallah 😢
bebegim42_ Xsevgi63 inşallah ya gerçekten birde dünya yemiş gibi şişkinim ki nasıl 😥patladım patlıcam