Selam kızlar, 32+1 kontrolde doktorum bebeğin suyunun azaldığını söyledi, hareketlerini kısıtla bol istirahat et haftaya tekrar gel dedi. Donup kaldım ne olduğumu şaşırdım zaten erken doğum riskim var.
Bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı ne yapmam gerekiyor neden olabilir böyle bi şey?
Bir de bebeğin kilosu 1780 dedi doktor sizin bu haftalarda nasıldı normal mi bu?