34Zeynep34 Diyarr 6 günüm geçiyordu beta 83 cıkmıstı dr gidince ultrasonda da zaten geriden geldıgı anlaşıldı
Diyarr 34Zeynep34 benimde öyle oldu doktora gittim salı günü bana kese boş düşük gebelik olabilir dedi onun üstüne ertesi gün kan testi yaptırdım tekrar 4690 çıktı önceki testim 3700 du. İnanın çok kafam karıştı
Pembekurdele 34Zeynep34 en son betaniz kacti ikiz gebelikte nornale göre biraz daha fazla artiyor tabi ultrasonda iki kalp atisiyla desteklenmesi lazim bunun
Delikizz 34Zeynep34 benimde ilk öyle gözüküyordu ama tekti malesef. Şuan evde değilim yoksa görsel atardım 🤷🏻♀️
Pembekurdele 34Zeynep34 hic hatirlamiyorum ama aklima hic ikiz diye gelmemisti dr kontrolde söylemisti ikiz oldugunu kalp atisini duymaya gittigimizde