moom222 Elifoz28 aynı haftamız inan bnde hiç hissetmiyorum karnım yok miğde bulantısı aserme yok dün bı böyle tekme hissettim GB 🙄
Busssx Elifoz28 Bende aynı bugün evde bir temizlik yapmışım eski halimle yapmazdım valla bu kadar 😅 Bende hiç göbek falan da çıkmadı adapte olamıyorum arada pıt pıt karnımda kıpırtıları var o zaman hamileyim ben diyorum 😂
Seymaben Elifoz28 36 haftadayim 2 hafta sonra dogurucam hala hamile gibi hissetmiyorum😅😅yani cocugun agirligi olmasa gayet normalim
minikanne- Elifoz28 benim sükür rahat hamileliğim geçti bu sıralar karnım kasılıyo acıtıyo biraz o yüzden zorlamaya başladı yoksa çok normal canım evet endiselenme
prensesinannesi7 Ay kızlar valla şükredin bence hatta biyerlerinizi kasıyinda nazar değmesin bende 18 haftalığım yatıyorum sorun kalkıyorum sorun artık bende birazcık rahatlamak istiyorum
Susamtanesi16 Ben de 18 haftaligim öyle bi göbek var ki sanki 8 aylık hamileyim maalesef hissediyorum mecbur :(
begonvilko Elifoz28 şimdi yavaş yavaş hareket hissetmeye başlarsın canım, o sana kendini hatırlatır 😂 ben 34 haftalığım bazen karnımı unutup masaya çarpıyorum 🙈