Tueaksy Kizlar merhaba ben 18+1 hamileyim bebeğin hsreketlerini bazen çok yoğun bazende çok az hissediyorum ve arada karnımda çok hafif tekmeler görüyorum sizce olabilirmi normal mi yani sizlerde hissediyormusunuz🥲
Aslimanli_55 Tueaksy bende 18+1 im daha atışlarını hissetmiyorum ya da farketmiyorum sizin ilk gebeliğiniz mi
Adileeselvi Tueaksy 27. Haftaya kadar düzensiz olması normal diyor çoğu doktor canım yeni yeni büyüyor çünkü
Budiss_Moms Tueaksy bu haftalar az olması çok normal 22 den sonra daha net anlarsınız. Ve şu anki hareketleri el ve ayak zaten kafa daha da ileri haftalarda olur. Ama el mi ayak mı bu haftalarda ayırt edemezsiniz daha sadece minik minik güzel kıpırtılar olur 👍