Suleakblt merhaba annelerrr 💕 cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz ben 15+6 haftalıkken doktora gidicem randevum var cinsiyeti kesin öğrenirmiyim ?
hunilimom Suleakblt benim doktorum iki kez baktı pozisyonu güzel degil di rahatsız etti felan ikisinde de kız dedi 17. Hafta doğum günüme denk geliyordu o yüzden bekledim hemde netleşsin istedim 😂