Powerpuffgirlzz Bazıları hurafe, bazıları yinede dinle diyorlar saçlarım çook uzun beni çok zorluyo sizler nasık yaptınız
Deletedmom_30 Powerpuffgirlzz Yüce Rabbim koskoca ömrü bir saç kestirmeye bağlar mı sence canım inanma ☺️
Esrakml Powerpuffgirlzz Rabbimin verdiği canı ondan başkası alamaz benimde saçlarım uzundu 5 haftalıkken kestirdim zor oluyor diye hiçte öyle bir pişmanlığım yok şimdi çok rahatım ☺️
Beyzanrr Powerpuffgirlzz canım şöyle ki hurafe olarak inanma sen benim saçımda uzun bende doğumdan sonra kestircem ama ben yok bebeğin ömrü kısalırmış felan öyle şeylere inanmıyorum sadece bebek bütün vitamini anneden aldığı için saçın iyice dökülme olasılığı çok olurmuş annede kalan az bi vitamin oluyomuş o da saç tırnak bi kaç vücut beslemesi gereken şeylere gidiyomuş ben öyle diye duydum
Nazlimom Powerpuffgirlzz bebeğin ömrü saç kesimine mi bağlı???Onu ancak Allah bilir İlk zamanda kestirdim şimdi doğumuma 1 hafta var yine kestiricem
Esrakml Powerpuffgirlzz Kurumasıda zor bide benim saçlarım acayip dökülüyor hamilelikten ötürü galiba
Beyzanrr Powerpuffgirlzz yani daha çok annenin vitamini kaybı olmasın diye kestirmiyorum bebek daha benim vitanimimden beslendiği için
Merrygirl Powerpuffgirlzz yani mantıken düşün keramet saçta olsa insanlar kestirmez kaynak postiş falan takardı 😂
mercimeginannesiiii Powerpuffgirlzz Hurafe olduğunu bilsem de kestirmeye cesaret edemedim. Bir de hamilelikte saçlarım çok güçlendi hiç dökülmüyor ve çok çabuk uzadı. Doğum yapıp kırkım çıkınca kestirmeyi düşünüyorum. ☺️