Arkadaşlar ben doktorumun önerisiyle vifolic kullanıyordum içinde birçok vitamin,omega3,balıkyağı vs var. Bitince eşim eczaneye sormuş ondan yokmuş folidoce önermiş. Ama bunda sadece b12var folik asit haricinde. Sizce eskisinden alıyımmı tekrar yoksa bunu da kullananlar varmı napsam bilemedim