18 günlük taze anneyim. Hikayemi yazmak için sabırsızlanıyordum ancak bebeğimle yeni yeni kendimize alışıyoruz. Hamilelikten daha da zor bir süreçmiş annelik 🥰
Buradaki herkes gibi 9 ay boyunca birçok başlık okudum, birçok başlık açtım, birçok başlığa dahil oldum. En zevk alarak okuduklarım doğum hikayeleriydi pozitif olsun ya da olmasın. 🤗 Bebeğim 28.haftada doğum pozisyonunu almıştı. 37.haftada da kanala girmişti. 37.haftadan itibaren de nstde sancılarım çıkmaya başlamıştı ancak ben hissetmiyordum bir şey. Doktorumuz çok bekletmeyecek gibi dediğinde biz de aileleri çağırdık. 38.haftada sabırsızlanmaya başlamıştık artık. 😅 1 Mart Salı günü kontrolüm vardı öğle saatlerinde ve o gün 39+1 olmuştum. Doktorum normalde muayene etmiyor doğum anına kadar ancak benim ısrarlarım sonucunda etti ve 3 cm açıklık olduğunu öğrendik. Muayene esnasında da rahmin yumuşaması için jel sürdü ve 24 saat içinde doğum bekliyorum dedi. Eve gittim. Son hazırlıklarımı yaptım, biraz pilates topuyla takıldım, duş aldım. Akşamüzeri sancılarım başlamıştı bile. Biraz dayanmaya çalıştım ancak elim yüzüm kızarmış annemler sana ne oldu dediğinde artık saklayamaz olmuştum 🙈 Doktorumu aradım, gelin bakalım dedi. Açılmam biraz daha ilerlemişti ancak ben yürüyemez gibi olmuştum o da bebeğin iyice baskı yapmasından dolayıymış. E artık hastaneye geçelim değil mi dediğinde doktorum heyecan başlamıştı 😅 Hastaneye geçtiğimizde saat akşam 7’ydi, önce suyumu patlattı doktorum. Gece 11-12 gibi ben tekrar uğrayacağım dedi. O saatlerde olur dedi. Ben de pilates topu aldım, ailemle fotoğraflar çekildik. Her şey normal güle oynaya ilerlerken 1 saat içinde sancılarım aşırı sıklaştı. İşler ciddiye binmeye başlamıştı. 😅 Doktorumu aradık, epidural istediğimi söyledim. (Ki normalde doktorum epidurali öneren ve kullanan bir doktor.) Önce nstye bağlanılsın ben de geliyorum dedi o sırada da epidural için hazırlık yapılsın dedi. Benim sancılarım aşırı artmıştı. O son çekilen nstde hareketsiz kalmak beni çok çok zorladı ancak dayanmaya çalıştım. Doktorum koşa koşa geldiğinde saat 9’du. Beni de o sırada doğumhaneye almışlardı. Doktorum hemen muayene etti ve tam açıklık, 20 dk içinde bebeğini kucağına vereceğim dedi. O an ki heyecanımı anlatamam sizlere. Sancın geldiğinde bana haber ver ıkınacaksın ve bitecek dedi. Ve ben 2 ıkınmada (biraz da bağrışlarla😅) bebeğimi 5 dk içinde kucağıma aldım. 😁🙈 Öyle bir rahatlama öyle bir mutluluk hissi ki, herkesin canı gönülden yaşamasını diliyorum o mucizevi anı. 🙏🏻❤️
Daha sonra ten tene temas ve emzirmeyle anneliğe başlamış oldum. 😍
Soracaklar olur belki 37.haftama kadar çalıştım hep aktiftim. 9.ayıma kadar yoga yaptım. Son ayda da kendim günlük bazı hareketleri ve son hafta burada gördüğüm activating labor videosunu yaptım. Hurmaya 38.haftada günlük 3’er tane yiyerek başlamıştım.
Umarım bu postu okuyan herkes benim gibi sağlıkla ve kolaylıkla bebişlerini kucaklarına alır. ❤️🙏🏻