ozgese-s Kızlar bebeğim 22 günlük prima primıum care kullanıyorum çok memnunum ama 15 günde 140 tane bez gitmiş çok bekletmiyorum bezi altında pişik yapmasın diye ama sürekli prima alamam önerdiğiniz bez var mı acaba ?
alcang ozgese-s sleepy bio natural öneririm ben güzel prima kalitesinde bi bez ama primadan daha sağlıklı
Civcivim000 ozgese-s ben henüz doğum yapmadım ama sleepy için bebeğin bacaklarını çok kesiyor hep iz oluyor demişti arkadaşım molfixe geçmişti ben o yüzden sleepy den vazgeçip baby turco doğadan aldım şimdi o arkadaşım molfixten baby turco ya geçmiş ne sızma ne sıkma ne pişik olmadı çok memnunum diyor
kurabiyela ozgese-s sleepy bizde pişik yaptı baby turco kullanıyorum iki senedir inşallah bizde bu yaz bırakırız 🙏
Gulsurmeli ozgese-s Baby turcoyu arkadaşım beğenmemişti sleepy de lastik izi yaptı 1 haftadır falan başka bir marka alın bence para veriyoruz değsin bari
Merrygirl ozgese-s bende prima ile başladım bir gün bedeni yoktu slepy aldım vallahi o daha hoşuma gitti ondan devam ediyorum canım tavsiye ederim memnunum pişikte yapmıyor sızdırmada
mercimeginannesiiii ozgese-s Arkadaşım iki ay önce doğum yaptı. Sleepy bio natural kullanıyormuş bana da tavsiye etti. Sipariş verdim ama henüz bebiş doğmadı memnun kalı mıyım bilmiyorum. Ama stok yapmadım memnun kalmazsam da sorun olmaz diye düşünüyorum.
Mevaninannesiii ozgese-s sleepy değişti berbat olmuş hep taşıyor baby turcoya başladım şimdilik güzel canm