zehraugr bende 17haftalıgım başından beri göbegimden vuruyorum kolum aşırı agrı ve morarma yapıyor karnmda morarıyo bazen ama kol kadar degil.
İlk zamanlar raporlu oldugum halde ücret ödüyerek almıştm ilacın anlaşmasıyla ilgili sorunlsr vardı şuan 5 10to gibi bişey ödüyrm 4kutu 4kutu alıyorm bittikçe