Kızlar bu ödemden nedir çektiğim. Daha 30.haftamdayım. 8 kg kadar aldım ama şişlikten bezdım. Yuzuklerımın hıcbırısı olmuyor parmagımın ılk bogumunda kalıyorlar. Çokta su ıcıyorum aslında. Sabah uyandıgımda ellerımı aç kapat yapamıyorum okdar canım acıyor. Yürürken ayak tabanlarım acıyor falan. Gun ıcınde su ıcmeye basladıkca duzelıyor. Sizlerde böylemısınız bu ödem olayından dogumdan hemen sonra kurtulurmuyuz, yüzükler parmaklata tekrar gırermı acaba :)