Zgenes benim oğlumda da aynısını yaşamıştık, doktor takip edeceğiz dedi ve devit3 ü kesmişti. Yanlış hatırlamıyorsam 6-9 ay arasında kapanmıştı. Ben de kafama çok takmıştım. Şuan 23 aylık herhangi bir sağlık problemi yok çok şükür. İçinizi ferah tutun 🌸