Gamzess1 Kızlar benim 12 13 haftadan beri az az kanıyor 19 haftama girdim biraz daha arttı kanıyor derken sümükle birlikte kan geliyo aşırı boşalır gibi kanamıyor ama hep var sizde de oluyo mu
yavrularimm Gamzess1 evet ya sen de az az bende baya oluyor genelde geceleri ama gundizleride oluyor hemde cok doktira sonrdum normal dedi
Deletedmom_110 Bende yaşıyorum benimki aşırı fazla kanıyor Sebebi kan basıncı çoğaldığı için kılcal damarlardan oluyormuş doktorum normal dedi için ferah olsun canım
Esrahazen1 Bendede oluyor ara ara ilk kanamada doktora sordum hemen normal dedi sende bir danış yine doktoruna