Arkadaşlar 7. Haftadayım ve kanamam oldu sadece peçeteyle silince görünüyor, daha önce iki gebeliğim olumsuz olduğu için tedirginim doktorlar çok farklı yorumlar yapıyor yatmamı söyleyen var normal diyen doktor var başına gelen var mı siz neler yapıyorsunuz ?