Civcivhikayesi Merhaba kızlar hamilelik haberimi aldığım günden beri sizlerle çok şey paylaştık ☺️ Kimisi eşini anlattı kiminin eltisini yerden yere vurduk 🤭🙄 kiminin doğumunu merakla okuyup kendimizden pay biçerken bende çok şükür doğurdum geldim 🙏🏻😍 şuna çok şükür minik kızımla birlikteyim lohusa pijamalarım garmastaaan kremim göğüs ucu pedlerimle sizlere Doğum hikayemi yazıp merak edenlere Bilgi vermek istedim 👶🏻🎈🎀 hadi gelelim hikayeme hep normal Doğum yapmak istedim 37.haftadayken doktorum çatı muayenesi yaptı ve çatımın dar olduğunu zorlanacağımı söyledi ben muayene sırasında o çatala oturup o anları yaşayınca canımda çok yanınca psikolojik olarakta uzaklaştım normal doğurmaktan. 39+1oşdum ve sezeryan Doğuma 28.08.2018 tarihinde karar verildi. Çok gergindim ameliyathaneye inerken sonda takıldı canım yanmadı ama psikolojikmenn etkilendim işte. Spinall sezeryan için belimden bi iğne yapıldı biraz ağrı hissettim iğneyi enjekte ederlerken sonda bacaklarım uyuştu ve başlandı hiç acı hissetmedim ama bütün herşeyi anlayabildimm kestiklerini çekip çıkardıklarını biraz çalkantıları ama hiç acımadı uyuştuktan 10dakika sonra bebeğim dışardaydı kontrolleri yapıldı ben o çıktıktan 45dakika daha dikişler için kaldım onları da hissetmedim ama ağrı kesicinin etkisi geçince karnımın içleri yanmaya başladı 😞😞 şuna 3.günüm ve hala karnımın içleri ayağa kalkınca yanıyor ama olsun herşeye değer ☺️ Hepimiz sağlıkla büyütelim evlatlarımızı. Kızımla bizi instagramdan takip edebilirsiniz ❤️👧🏼☺️🎀🙏🏻 yagmurslife