Arslan-29 Ben ikili tarama testi yaptirdim şimdi sonuçlara baktım da papp-a 4739 Serbest beta HCG 58 çıktı çizelgeyi göremedim anlayan var mı acaba
Derya-mihra E nabıza sonuç gelmişti benim orda da değerler normal olunca yeşil olmayınca referans dışı yazıyor. Oraya bi bakın isterseniz