Merhaba arkadaslar
Ben salı gunu sehir hastanesinde sezeryan dogum yapıcam Allah izin verirse doktor pazartesi covid testi vermemi soyledi ben de pazar aksami esim evdeyken gidip vermek istiyorum acaba bi sıkıntı olur mu bu sekilde yapan oldu mu aranızda kabul ettiler mi bi sıkıntı cikardilar mi ? Cevap verirseniz cok sevinirim