Niisa98 12+2yim bende. İkiz gebelik. Geçen hafta kanamam oldu ve bir hafta rapor ile istirahat ettim. Bazen ağır bir iş, stres ve ani hareketler neden olabiliyor. Çok şükür ikiside iyi. İki gün sürdü. Sonra kesildi. Progestan fitil kullanıyorum. Arada kahverengi bir akıntı oluyor ama parlak kırmızı olmadıkça sorun edilmemeliymiş. Allahım herkese sağlıkla bebeklerine kavuşmayı nasip etsin 🤲🏻☺️