Bahar1508 Sevdanur522 ben çoğunlukla beli lastikli elbiseler alıyorum hem rahat oluyor hem de sonra da kullanabilirim
Bahar1508 Sevdanur522 instagramdan trentyoldan indirimde beli lastikli jileler vardı 2 renk aldım 38-40 beden aldım geniş kalıp bir de altına bi badi giyiyorum üstüme giyiyorum cok rahat atıcam link şimdi hic hamile kıyafeti almadım hep normal beli lastikli 38-40 aldım hepsi de oldu bu önden kuşaklı yeni çıkan elbiseler standart onlardan da aldım 2 tane öyle karıştıra karıştıra giyiyorum 38+3 üm
SedefPolat Hamile pantolonlarının üst bölümlerindeki dikişler beni çok rahatsız ediyor o yüzden iki beden büyük alıyorum taytı falan, büyük beden butik sayfalarına bakabilirsin instagramdan.
Bahar1508 2805 https://imgyukle.com/i/E2vRjf https://imgyukle.com/i/E2vVWG grisi kalmış onun tek diğeri de hr butik