Kizlar size bişey sormak istiyorum. Şimdi ben 12 Mart’ta sezeryan oldum 4 gün sonra tuvalete gittigimde pijamamin boydan boya kan gördüm hemen gittim doktora normal dedi suçunu kabul etmedi gibi ne geldi çünkü yaram açık ve kan ordan geliyordu gördüm gözlerimle normal sezeryan boyutunu biliyorum saf bir insan da değilim benim kesigim boydan boya hiç bir sorun yok dedi yolladı ve hala kanıyor sürekli baska doktora gitsem bakar mı müdahale eder mi gittigim hastanede özel hastane bu arada keşke devlete gitseydim