sedamom00 Kızlar yumurtalıklarim yavaş çalışıyormuş onun için doktor ilaç vericem hafta ya gel dedi büyük ihtimalle bu ilaçtan birini verecek hangisi iyi
Asyarslan60 sedamom00 ikisi de aynı işlevde bence ben ikisini de kullandım Klomen kullandım negatif olunca femera ya geçti doktorum
Ceyda76 sedamom00 femara daha kuvvetlı.Doktorum oyle dedı klomenden fayda görülmezse verılıyormus Bu ay femaranın yan etkılerı oldurdu benı
Limonzeytin sedamom00 2side aynı işleve sahip farketmez. Ymrta gelştirici nasılsa 2side. Hayrlsı olsn
Ada_mommy Ceyda76 evet canim 5 günlük yazmışdı günde iki defa içdim 3 yumurta buyurmuşdu sol yumurta 19 sağda iki yumurta 21.5-25 ama ben sol yumurtadan hamile kaldım USMde oyle söyledi doktor 5 gün femara sonra catlatma iynesi sımdi 11+2 hamileyim inşallah Allah seni ve tüm isteyenleri sevindirsin
mrvsrcn Ben ilk klomen kullandım benim yumurtalarıma etki etmedi, ikincisine femara verdi bir yumurtam olmustu, bu ay yine femara kullandım bakalım nasıl oldular🤷🏻♀️ Çarşamba kontrolüm var 🙃🌸
Mehtapkz Ada_mommy allah saglikla kavustursun canim acaba igneden sonra iliski gunlerini nasl degerlendirdin benimde 3 yumurtam var solda 1 sagda 2
Ceyda76 Ada_mommy polıkıstık var mıydı ?Bence bu ay femara kullandım bu ay fazla yumurta olustu ıgne de vuruldum pkos gorunumum var ama hormonlarım normal
sedamom00 Ceyda76 yumurta tembelliğe yumurta azlığından mi oluyor doktor öyle bişey olsaydı dermiydi acaba sadece bana o var dedi bişey de demedi birde yumurta tembelliği polikistik olsaydı dermiydi
Ceyda76 sedamom00 polikistıklerde rezerv fazladır .Yumurta ya oluşmuyor ya çatlamıyordur.Klomenden sonra femara başlatıyorlar benım 3.ayım .2ay klomenle olustu çatladı ama olmadı bu ayı beklemedeyım