Honeyinci ben de hamilelikten önce çok yürürdüm, özellikle hafta sonları 10bin adımı geçerdim. Ama hamile kaldığımda, tüp bebek olmasının da etkisiyle, önce evde yatayım da tutunsun diye yürümedim. Sonra havalar soğudu. Şimdi de mahalleyi sokak kopekleri bastı korkumdan yürüyemiyorum 😂 34 haftalık oldum artık yürüsem ne fayda 🤦🏼♀️ Gerci planlı sezaryen olacağım ama yine de her ihtimale karşı yürüyüş yapmak istiyorum. Bir türlü beceremiyorum. Bir de bu haftalarda yoruluyor insan artık 2bin adım atsam nefesim kalmıyor.