58ee Suyldz06 zaten daha yenı yenı duyuluyor annesi 🥰 o haftalarda duymayan okadar çok insan var ki 1 2 haffa sonra güm güm eder 😍
Cananyildiz Suyldz06 7+1de duyduk biz ama bana yavas gibi geldi, bie sorun olsa doktorum söylerdi diye düşündüm 8. Haftada daha netti 🥰
Suyldz06 58ee bencede erken ama doktor bi tuhafti. Cok yavas atiyor durabilir kalbi falan dedi cok moralm bozuldu. Onceki gebeligimde boyle sonlanmisti ama 8.haftadaydi o zaman. Kafam cok karisik
58ee Suyldz06 bende ilk evladını 12 haftada kaybetmiş bi anneyim moralimi bozacak hiç bi doktorla ilerlemem doktorunuzu değişin bnce 💕