Benimde tiroid sınırda şuan 9 haftalıkken daha düşüktü yinede doktorum d vitamini troid için hap ve folik Asite devam etmemi ve d vitamini düzenli kulanmam gerektiğini söyledi şuan 23 hafta gebeyim hala içiyorum aksatma güzelim bebeğin için doğru olan bu sakın korkma tedirgin olacağın bir durum değil