Kızlar dün gündüz vakti saatlerce maşa yaptım nereden baksan 1 saatimi almıştı belki daha fazla. Resmen bir gün bile tutmuyor yarım saat içinde bozuluyor. O kadar uğraşıyorum insan üzülüyor. Saçlarım ince telli ondan mı bilmiyorum ama önerebileceğiniz bir şey var mı gerçekten işe yarayan? Çok seviyorum dalgalı saçı yarım saate kalmadan hop dümdüz 😔