Oğlumun gelişimi 2 hafta önden gidiyordu. Birkaç hafta önce ağır bi grip geçirdim o günden beri 1 hafta kadar geriden gelmeye başladı. 36.haftadayız, doğuma 2.5 hafta kaldı. Bu saatten sonra kilo alır mı, boyu uzar mı? Nedense kafaya çok taktım, ağladım tüm gün. Doktor aslında gelişimi iyi dedi. Ben de minyon olduğum için normal karşılıyor. Ama babası hiç minyon değil. 185 cm 75 kilo.