Biraz doktorla alakalı sanırım. Benim doktorum o kadar tatlı dilli ve o kadar ilgili ki her gittiğimde içimi çok rahatlatıyor süreçleri çok güzel anlatıyor o yüzden hiç içimde şüphe korku kötü şeyler yok. Doktoruma ve bilgisine güveniyorum👍🏻☺️ 9 hafta olduk bugün çok şükür❤️ Korkmayın güzel şeyleri düşünmeye odaklı olun❤️ Benim tek düşündüğüm acaba cinsiyeti ne olucak acaba kime benzicek🤷🏻♀️ Çok güzel her geçen hafta..❤️