Kbr_123 Haftama giriyorum kızlar az önce lavoboda pembe kan geldi doktorumu aradım progestan başla pedini doldurcak kadar çok kanama olursa gel dedi yaşayanınız oldu mu
sessizizleyici Kbr_123 içinizi ferah tutun bende tüp bebekle gebe kaldın iğne oluyordum yatın kalkmayın vc dısında inş sıkı sıku tutunur
Kbr_123 Delimavi yok canım yerleşme çoktan gerçekleşti 4yada 5 te oluyor benim kesem bile görüldü 5. Haftada