Kızlar 16 haftada çok hafif hissetmeye başladım şuan 20+3 haftalık 2 gün önceye kadar hareketliydi ama 2 gündür çok yavaşladı hata hareketleri o kadar az ki emin bile olamıyorum çikolata yedim okadar dinledim ama tık yok gibi ya benim gibi olanlar varmı 😞😕