byzza16 Kızlar cinsiyetimiz belli oldu kızımız olcak inşallah 😍 Ben Asya istiyorum eşim Nisa istiyor. Asya mı Nisa mı ?
Ahmetinannesi25 byzza16 ben bir hocadan dinlemistim diyiyordu ki kactane kızınız olursa olsun isimlerini hep Asya koyun o kadar ki anlamlı ve güzel bir isimmiş
Pemberuya byzza16 nisalar çok akıllı becerikli oluyo kız kardeşimden biliyorum zaten anlamı kadın demek🧜