simaygulee yani inşallah yanlış çıkmaz eğer doktorunuz iyi ise cihazi da iyi ise zannetmiyorm bı de erkekler daha çabuk gosterir kendini kız biraz daha geç gosteriyo hani deidgim gibi iki oğlumda da 12 hafta olur olmaz erkek dedi şaşırdım hatta ikisinde de dedim hocam yanlış çıkmaz demi hazırlık yapicam daha 3 aylık 😂😂 yok yok eminim korkma dedi 😂 değişmedi şuan iki oğlum var inşallah degismez ya sonra insanın kafası karışıyor 😂